Make Dust or Eat Dust 2.0
In Make Dust or Eat Dust 2.0 laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO s, CFO s, COO s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: Make Dust or Eat Dust 2.0 is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!
Lees meerLees minder
Productinformatie
ISBN | 9789047014362 |
---|---|
Conditie | Licht beschadigd |
Auteur | Roland van Kralingen |
Taal | Nederlands |
Bladzijden | 144 |
Bindwijze | Paperback |
Boeksoort | Paperback |
Illustraties | Nee |
Verschijningsdatum | 3 aug. 2020 |
Alle specificatiesMinder specificaties
Special Price
€ 9,99
Was
€ 15,00
Product is op voorraad
Op werkdagen voor 12:00 besteld, zelfde dag verzonden
DE LAAGSTE PRIJSDe laagste prijs, kortingen tot wel 35%
VEILIG BETALENiDeal, Paypal en meer
GRATIS VERZENDINGBij een aankoop van minimaal € 50,-
SNELLE LEVERINGDoor PostNL
Schrijf de eerste review over dit product
Schrijf een beoordeling
Schrijf uw eigen review