Het einde van online winkelen
De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.
Lees meerLees minder
Productinformatie
ISBN | 9789047009948 |
---|---|
Conditie | Licht beschadigd |
Auteur | Wijnand Jongen |
Taal | Nederlands |
Bladzijden | 256 |
Bindwijze | Paperback |
Boeksoort | Paperback |
Illustraties | Nee |
Verschijningsdatum | 23 nov. 2016 |
Alle specificatiesMinder specificaties
Special Price
€ 16,49
Was
€ 24,99
Product is op voorraad
Op werkdagen voor 12:00 besteld, zelfde dag verzonden
DE LAAGSTE PRIJSDe laagste prijs, kortingen tot wel 35%
VEILIG BETALENiDeal, Paypal en meer
GRATIS VERZENDINGBij een aankoop van minimaal € 50,-
SNELLE LEVERINGDoor PostNL
Schrijf de eerste review over dit product
Schrijf een beoordeling
Schrijf uw eigen review