De Ritchie Story

Auteur: Jan Verlinden
|
Waardering:
% of 100
|
ISBN: 9789401498005
De Ritchie Story

Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.

Lees meerLees minder
Productinformatie
Meer informatie
ISBN 9789401498005
Conditie Licht beschadigd
Auteur Jan Verlinden
Taal Nederlands
Bladzijden 192
Bindwijze Hardcover
Boeksoort Hardcover
Illustraties Nee
Verschijningsdatum 23 okt. 2024
Alle specificatiesMinder specificaties
Special Price € 22,99 Was € 34,99
Product is op voorraad
Op werkdagen voor 12:00 besteld, zelfde dag verzonden
DE LAAGSTE PRIJSDe laagste prijs, kortingen tot wel 35%
VEILIG BETALENiDeal, Paypal en meer
GRATIS VERZENDINGBij een aankoop van minimaal € 50,-
SNELLE LEVERINGDoor PostNL
Schrijf de eerste review over dit product
Schrijf een beoordeling
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:De Ritchie Story
Uw waardering