Mijn winkelwagen 0 producten (0,-)

Het membership-model

  • Auteur:
  • Robbie Kellman Baxter
  • ISBN:
  • 9789047008972
  • Bindwijze:
  • Paperback
  • Aantal pagina's:
  • 272
  • Uitgever:
  • Business Contact
  • Uitgiftedatum:
  • 15-10-2015
  • Conditie:
  • Licht beschadigd
  • van € 27,99   voor  
    € 18,25
Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-prijs. De klant is koning: het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offline toepasbaar? Kellman Baxter meent van wel, en toont dat aan met cases van Starbucks, t-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele anderen. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Kellman Baxter zien wat het de vipeconomie inhoudt, hoe je dit bedrijfsmodel in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn. Aan de orde komen onder meer: • Gebruik ‘gratis’ als tactiek, niet als strategie • Klanten moeten ook met elkaar een band hebben, niet alleen met jou • Zorg dat je een paar ‘superusers’ hebt • Blijf altijd zoeken naar manieren om nieuwe diensten te leveren

Schrijf of vraag iets over dit boek

Laatste 5 producten door jou bekeken

  • Het membership-model

    € 27,99 € 18,25

Nieuwsbrief

Vul hieronder uw e-mailadres in en blijf op de hoogte van onze periodieke aanbiedingen.

Copyright © 2019, Voordeelboekenonline.nl. Alle rechten voorbehouden.